5 Haziran 2012 Salı

Bütün Haberler Kısaca

Eveet kusuruma bakmayın ama bir haftadır yoktum :( Şimdi size olmadığım bir hafta boyunca yaptığım paylaşımları yazıyorum.

Stardoll'a bugun yeni bir kampanya gelmiş  tekliflere bakaraktan ve onları uygulayaraktan bu elbiseye sahip olabiliceksiniz.Unutmayın sadece kısa bir süreliğine....
Yeni pretty in Love 30 Mayıs tarihinde geldi ürünler çok güzel bence...



Yeni Film Theory mağazası gelmiş ürünleri ben çok beğenmedim bu mağazamızda 31 Mayıs Perşembe günü geldi.
Stardoll Partiyi Chat yaptı ve chatte değişiklikler yapmış daha hiç partiye uğramadım inşallah güzel yeniliklerdir...

Epiphany'e iki yeni kat gelmiş ürünler hiç benim tarzım değil :D Siz neler düşünüyorsunuz?!


Yeni Golden Sands geldi ben ürünleri çook beğendim...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder